Rammeavtaler – hvem kan benytte seg av en inngått rammeavtale og hvor mye kan bestilles under rammeavtalen?

Når varer eller tjenester skal bestilles ved bruk av en rammeavtale må nettselskapet i realiteten gjennomføre minst to anskaffelser: (1) anskaffelse av rammeavtalen og (2) tildeling av kontrakt under rammeavtalen. I dette nyhetsbrevet ser vi nærmere på to spørsmål som ofte oppstår i fase (2): hvem kan benytte seg av en inngått rammeavtale og hvor mye kan bestilles under rammeavtalen?

Nyhetsbrev

Dersom du kjenner noen i egen organisasjon som har interesse av dette aktuelle nyhetsbrevet, eller som ønsker å motta nyhetsbrevene regelemessig direkte er det fint om e-posten sendes videre. Alternativt kan det sendes en e-post til rja@svw.no eller renjuss@svw.no med navn og e-post på interessenter.

Forrige
Forrige

Tilknytningsplikt og erstatningsansvar

Neste
Neste

Innleie av arbeidskraft